من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خوش به حالت. . .

 به پایان آمد

 

خوش به حالت آدم!

 

فقط خودت بودی و حوا...

 

وگرنه حوای تو هم هوایی می شد...



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت20:50---17 دی 1391
سلام
عسیسم
ببخشید داداشی گلم
انقدحواسم پرته حتی یادم نیس دیروزچی خوردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بازم معذرت
لینکیدمت ولی نمی دونستم باچه اسمی بلینکمت
با "گویند خداهمیشه باماست"لینکیدمت گلم
اگه دوس نداشتی بگو باچی بلینکمت
بـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــاشه؟
بازم ممنون


neda
ساعت20:33---14 دی 1391
سلام
وای چه وبلاگ قشنگیه
این عکساومطالبت منو کشته
واقـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــاقشنگه

راســـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ی
فراموش نکنی بیای وبم
من لینکیدمت توهم بلینکمون


نفیسه
ساعت13:39---10 شهريور 1391
آهنگ وبت ومطالبش عالیه تونستی به منم سر بزن دل نوشته هامو بخون

farzaneh
ساعت12:39---8 مرداد 1391
سلام دوست عزیز
عزیزم با چهار پست جدید به روزم خوشحال میشم به تک تکشون سر بزنی و برا هر کدوم نظری بدی
راستش با یه روحیه جدید اومدم انگار همین امروز متولد شدم
با اومدنت کلبه ام رو چراغونی کن عزیزم


راستی عنوان وبم رو تغییر دادم دوست داشتی عنوان جدید رو جایگزین قبلی کن


sogand
ساعت16:14---6 مرداد 1391
سلام داداشم.نیستی چرا مدتیه؟آپم بیا

تنها
ساعت10:08---5 مرداد 1391
..دلتنگـی، پیچیــده نیســت.

یک دل..

یک آسمان..

یــک بغــض ..

و آرزوهــای تـَـرک خـورده

به همین ســادگـی...


farzaneh
ساعت8:50---5 مرداد 1391
وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من
اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو
بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو
تموم هستی منی بمون همیشه پیش من
اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم
لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم
دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی
فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی
دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود
واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون


gomnam
ساعت17:18---1 مرداد 1391
sogand khanoom ma ke harchi behesh migim bi fayedast.
rasti salam. khoobi??che khabar ? dge azat khabari nist.chikar mikoni?be manam sar bezan.


farzaneh
ساعت11:52---1 مرداد 1391
تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را
بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم
فـرمـول وار ؛
مـرتـب و بـی نـقـص ...
و تــو
بـا یـک اشـاره
هـمـه چـیـز را
در هـم می ریــزی ...
در شرح حال گل
بنویسید خار را
بر هم زنید : خوب و بد روزگار را .



upam


elnaz
ساعت21:41---30 تير 1391
✯ ✰ ★ ✵ ✶ ✷ ✸✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮

ღ آرامـــــش چیست؟؟!!

❀ نگاه به گذشته وشکر خدا...
❀ نگاه به آینده واعتماد به خدا..
❀ نگاه به اطراف وجستجوی خدا..
❀ نگاه به درون ودیدن خدا..

✿ لحظه هایت سرشار از بــــوی خـــدا✿

☆✮ماه مهمانی خــــــدا مبـــــارک☆✮


مهران
ساعت18:24---28 تير 1391
همه دنیام که بگردم هیچ وبی وب تو نمیشه رفیق
آپم


elnaz
ساعت23:55---26 تير 1391
ســــــــــلام دوســــتم

آپــــــــــ کردم

زودی بـــــــــــــیـــــــــــــــ ـا



♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o


تنها
ساعت8:44---26 تير 1391
خدا دلم زنگ تفریح می خواهد..

باور کن خسته شدم..

از این کلاس رقصیدن به ساز دنیا....


تنها
ساعت8:43---26 تير 1391
يادت باشه ...
وقتى واسه كسى ''همه كس'' شدى ...اون ''كس'' بعد ازتوخيلى بى كسه ...
يا براى كسى'' همه كس'' نشو ...
يا اگه شدى ...
به فكر ''بى كسى'' هاش هم باش


تنها
ساعت8:41---26 تير 1391
ایـنـــجـا

فــــــــَـقــــط

واژه مے فـــُـــروشــــیـمـ

و

ســــُـکــوتــــــ مے خـــَـریــمــ

چـــــِ تـــِـجــارتـــــِ درد نـــاکے ســـتـــ ...!!!


زهرا
ساعت10:59---24 تير 1391
زيباترين گل با اولين باد پاييزي پر پرشد.با وفاترين دوست به مرور زمان بي وفا شد اين پرپر شدن و اين بي وفايي از گل ودوست نيت از روزگار است
متن جالبي بود
ممنون كه خبرم كردي موفق باشيد


elnaz
ساعت1:04---24 تير 1391
salam
aliiiiii bud
merc k khabaram kardi
linket mijonam


diyana
ساعت14:42---23 تير 1391
salam
mersi az davadet
kheyli kootah bood vali zibast


my love
ساعت14:41---23 تير 1391
کوچک باش و عاشق...
که عشق نيز ميداند آئين بزرگ کردنت را...
بگذار عشق خاصيت تو باشد نه رابطه تو با شخص خاصي.


nashenas
ساعت14:40---23 تير 1391
salam
mersi
kheyli ziba bood


sogand
ساعت14:38---23 تير 1391
همیشه مثه یه داداش خوب و کوچولو برام میمونی.اما دیگه نبینم بگی تنهام هان!چون اولا که خدارو داری بعدشم من،خانوادت،دوستات مثه مهران عزیز و از همه مهمتر دوستای وبلاگیت.منم دوست دارم

sogand
ساعت12:41---23 تير 1391
چه جلب!.کاشکی من بودمو آدم.دیشب داشتم فکر میکردم ما یه ساله باهم دوستیم و خواهر برادر.چون تواولین کسی بودی که لینک کردم.

مهران
ساعت12:22---23 تير 1391
سلام

مطلب خیلی قشنگ بود
منم آپم البته بعد از یک ماه دوری
منتظرتم


milad
ساعت9:43---23 تير 1391
سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 9 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 1035
بازدید کل : 195125
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1